Zarobiony jestem

on

Chwilowo ten blog jest w stanie odpoczynku. Moją energię pochłania praca nad książką.

Pozdrawiam w przyszłości, o ile Facebook nie zabije blogów na amen.

11 Comments Add yours

  1. errata pisze:

    Facebook może spadać. Nie ma szans:-))).

  2. ramone.alcin pisze:

    Damn it, skad wezme swoja dawke lewackich blogow teraz?

    1. fronesis pisze:

      I will be back

  3. 5000lib pisze:

    Dopiero tu trafiłam, rzuciłam okiem, i co blog nie żyje, szkoda,,, Jak książka?

    1. fronesis pisze:

      Może znów wróci, książka w wydawnictwie. Wyjdzie wkrótce.

    1. fronesis pisze:

      chyba czas dojrzał

  4. telemach pisze:

    chyba niestety nie, a szkoda

    1. fronesis pisze:

      Uporałem się z oboma książkami, spróbuje wrócić do blogowania, mam nadzieję, że może dzięki temu, mniej będę na fb.

  5. telemach pisze:

    Nie daj sobie kraść mózgu na fb.

    1. fronesis pisze:

      Święta racja

Skomentuj

