Przyprowadzka bloga

on

Od dłuższego czasu nosiłem się z tym zamiarem.

Blox denerwował mnie coraz bardziej. Kiepską obsługą, niezbyt wygodnym interfejsem.

Blog, który założyłem  na bloxie był początkowo na próbę, minął rok i okazało się, że jednak wciąż mam chęć zapisywać „zrzuty wątroby”. Rzeczywistość  ułatwia to  coraz bardziej.

Przesiadam się tutaj na wordpress.com, ze starego adresu:

http://fronesis.blox.pl/html

Pod nowym adresem zarchiwizowałem wszystkie notki, niestety nie udało mi się przenieść komentarzy. Jeżeli ktoś z wizytujących będzie to potrafił proszę o pomoc. Notki są odtworzone zgodnie z dawnym ich datowaniem, komentarze są „dostępne” na bloxie.

Skomentuj

